Deluxe Editionin sisältö: - Koko peli - Character Pass -hahmopassi, johon kuuluu 9 hahmoa ja bonuksena Charlotte Katakurin ennakkoavaus ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 on viimeisin PIRATE WARRIORS -toimintapläjäys! Soturimerirosvot ovat palanneet, ja he toivat mukanaan jännittävän tarinan, lisää alueita ja entistäkin hurjempia hyökkäyksiä eli ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 -pelin. Valitse yksi suosikkihahmoistasi ja haasta valtavat vihollisjoukot One Piece -animesta tutuissa tilanteissa.