ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Anime Song Pack
Lisämusiikkipaketti lisää ONE PIECE -animesarjan suosittuja kappaleita pelin taustamusiikiksi. Voit paketin ostettuasi vaihtaa musiikkiasetuksia Battle Preparation -ruudulta ja kuunnella haluamasi kappaleita taistelun aikana.