One Piece Burning Blood - Golden Luffy
Varustaudu taisteluun Luffyn uudella ainutlaatuisella asulla: huikealla kultaisella gladiaattorihaarniskalla! Rekisteröityäkseen Donquixote Pirates -turnaukseen Corrida Colosseumilla Dressrosassa Luffy naamioitui "Lucyksi". Tämä kultahaarniska viittaa kyseiseen asuun ja lisää mukaan ylimääräisiä panssarielementtejä sekä vain One Piece Burning Bloodissa esiintyvän Fourth Gear -muodonmuutoksen. One Piece Burning Blood -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.