Olympialaiset ovat täällä, ja nyt sinäkin voit tavoitella voittoa! Pelasitpa sitten ystävien tai perheen kesken tai kilpailit kullasta globaalilla tulostaululla, tätä ryhmäpeliä voi pelata kuka tahansa! Valmistaudu vapauttamaan sisäinen kilpailijasi luomalla hahmo, muokkaamalla taitoja ja valitsemalla sopiva asu. Älä tyydy tyypilliseen urheiluasuun: voit olla merirosvo, astronautti tai karjapaimen. Valittavissa on 18 hauskaa urheilulajia tenniksestä ja jalkapallosta 100 metrin juoksuun, koripalloon ja nyrkkeilyyn. Rikottavia ennätyksiä ja tasattavia tilejä löytyy aina. Kullan tavoittelu ei ole koskaan ollut näin hauskaa!