Olli
OlliOlli yhdistää koukuttavan yhden elämän pelityylin yli 120 temppuun ja grindaa läpi 50 ovelasti rakennetun tason, sisältäen 250 haastetta, Spots Moden, Daily Grindin. Eikö riitä? Suorita kaikki haasteet avataksesi Super vaikean RAD Moden! Kerää suurimmat ja tyylikkäimmät kombot matkan varrella ja sitten ajoita laskeutumisesi täydellisyyteen hallitaksesi pistetilastoja. Kunhan et iskeydy naamallesii (tulet iskeytymään naamallesi). Kilpaile ympäri maailman kaikissa tiloissa saadaksesi korkeimmat pisteet kaikissa tasoissa ja paikoissa. Daily Grind antaa sinulle 24 tuntia haastamaan maailman, satunnaisesti valitussa paikassa. Voit harjoitella niin monta kertaa kuin haluat, mutta saat vain yhden mahdollisuuden asettaa pisteesi. Kunhan et iskeydy naamallesi...