Oikeudenpuolustajan haastepaketti #4
Hanki tämä oikeudenpuolustajan haastepaketti, niin saat useita haaste- ja saalistajakarttoja Batmanille, Nightwingille, Robinille, Kissanaiselle ja Azraelille. Tämä kattava haastepaketti mahdollistaa intensiivisen harjoittelun Freeflow Combat -taistelussa ja Invisible Predator -haasteissa.