Oikeudenpuolustajan haastepaketti #3
Hanki tämä oikeudenpuolustajan haastepaketti, niin saat useita taistelu- ja saalistajakarttoja Batmanille, Nightwingille, Robinille ja batmobiilille. Tämä kattava haastepaketti mahdollistaa intensiivisen harjoittelun Freeflow Combat -taistelussa ja Invisible Predator -haasteissa.