Oikeudenpuolustajan haastepaketti #2
Hanki tämä oikeudenpuolustajan haastepaketti, joka tarjoaa useita uusia haasteita Batmanille, Nightwingille, Robinille, Kissanaiselle ja batmobiilille. Tämä kattava haastepaketti mahdollistaa intensiivisen harjoittelun Freeflow Combat -taistelussa ja Invisible Predator -haasteissa.