OG CROW PACK
Panoksia on korotettu! Sinun on osoitettava kykysi tässä korkeaoktaanisessa julkaisussa ja opittava pärjäämään USA:n kovimmissa ja anteeksiantamattomimmissa kiihdytys- ja katukisoissa. Menestyksesi riippuu täysin suorituksistasi, tavastasi tuunata autoasi ja matkan varrella kerätystä maineesta. Street Outlaws herää Unreal Enginen avulla henkiin aivan uudenlaisella tavalla paremman valaistuksen, tekstuurien ja muiden graafisten parannusten ansiosta! Voit kustomoida autoasi, mutta sen lisäksi voit muokata myös autotalliasi ja tehdä siitä juuri itsesi näköisen. Lisäksi Digital Deluxe -versio sisältää lisäsisältöä, jota ei tule peruspelin mukana!