Nyvoss Hex -paketti
Nyvoss Hex -paketti sisältää ainutlaatuisen Hex-maalisarjan Nyvoss-ajoneuvoille. Sisältää myös Vortex-vanteet ja 5 ajoneuvotarraa, joilla voit mukauttaa ajoneuvoja.