Nyvoss-autotallisarja
Lisää mukautusvaihtoehtoja Nyvoss-ajoneuvosarjaan, jotta voit tehdä niistä radan sliipatuimmat taisteluajoneuvot. Paketissa on uusi ajoneuvon ulkoasu (käytettävissä kaikissa Nyvoss-ajoneuvoissa), uuden vannesarjan ja 3 uutta tarraa kaikkien Nyvoss-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.