Nyvoss-autotallisarja 2
Lisää mukautusvaihtoehtoja Nyvoss-ajoneuvosarjaan, jotta voit tehdä niistä radan sliipatuimmat taisteluajoneuvot. Paketissa on kaksi uutta hohtavaa ajoneuvon ulkoasua (käytettävissä kaikissa Nyvoss-ajoneuvoissa), uusi vannesarja ja 3 uutta tarraa kaikkien Nyvoss-ajoneuvojen kanssa käytettäväksi.