Tällä harjoitussetillä avatarisi saa heti opittavakseen Season Pass 7 -hahmojen ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat ja esineet ilman pelissä hankittavia Training Point -pisteitä. ■ Season Pass 7 -kausikortin hahmot ● Training Rank -palkinto x5 – Boruto Uzumaki (Karma Progression) – Gaara (Young Ver.) – Sasori. * Sisällön ostamisen jälkeen esineet voi lunastaa Inn-majatalon Gift Box -laatikosta. * Tämän harjoitussetin ostamalla saat käyttöösi ainoastaan ostamiesi lisähahmojen ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat tai esineet. Ostettuasi tämän harjoitussetin saat käyttöösi minkä tahansa listatun mestarin ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat ja esineet ostamalla hänen Special Master-Ninjutsu Training -harjoituksensa. * Tämän harjoitussetin ostaminen ei kasvata edellä mainittujen mestareiden Training Rank -arvoa.