Tällä harjoitussetillä avatarisi saa heti opittavakseen Season Pass 6 -hahmojen ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat ja esineet ilman pelissä hankittavia Training Point -pisteitä. ■ Season Pass 6:n hahmot ● Training Rank -palkinto x5 – Minato Namikaze (Reanimation) – Obito Uchiha (Ten Tails Jinchuriki) – Kaguya Otsutsuki. * Kun olet ostanut sisällön, voit lunastaa esineet majatalon (Inn) Gift Box -laatikosta. * Tämän harjoitussetin ostamalla saat käyttöösi ainoastaan ostamiesi lisähahmojen ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat tai esineet. Kun olet ostanut tämän harjoitussetin, saat käyttöösi minkä tahansa listatun mestarin ninjutsu-taidot, salaiset tekniikat ja esineet ostamalla hänen Special Master-Ninjutsu Training -harjoituksensa. * Tämän harjoitussetin ostaminen ei kasvata edellä mainittujen mestareiden Training Rank -arvoa.