Tämä Special Ninjutsu -sisältöpaketti avaa uuden ninjutsun luomallesi ninjalle. Kutsu ensimmäisen hokagen tavoin valtava puugolem ja tee selvää vihollisistasi! Sisältö: – Ninjutsu: Wood Style: Wood Golem Jutsu (hyökkäystyyppi). * Sisällön ladattuasi voit lunastaa sen pelissä menemällä Hidden Leaf Village -online-aulaan ja valitsemalla Inn > Gift Box > Add-ons. * Tämä sisältö sisältää vain ninjutsun. Se ei sisällä uusia VR-mestareita tai Training Rank -palkintoja.