Tämä Special Ninjutsu -sisältöpaketti avaa uuden ninjutsun luomallesi ninjalle. Luo neljännen kazekagen tavoin kultapölyseinä, joka vahingoittaa ja työntää vihollisia poispäin. Sisältö: – Ninjutsu: Magnet Style: Gold Dust Great Burial (puolustustyyppi). * Sisällön ladattuasi voit lunastaa sen pelissä menemällä Hidden Leaf Villagen online-aulaan ja valitsemalla Inn > Gift Box > Add-ons. * Tämä paketti sisältää vain ninjutsun, ei uusia VR Mastereita tai Training Rank -palkintoja.