Tämä Special Ninjutsu -sisältöpaketti avaa uuden ninjutsun luomallesi ninjalle. Yllätä viholliset Flying Raijin Jutsulla toisen hokagen tavoin! Sisältö: – Ninjutsu: Flying Raijin Slice (etätyyppi). * Sisällön ladattuasi voit lunastaa sen pelissä menemällä Hidden Leaf Villagen online-aulaan ja valitsemalla Inn > Gift Box > Add-ons. * Tämä paketti sisältää vain ninjutsun, ei uusia VR Mastereita tai Training Rank -palkintoja.