Julkaisemme tämän Moonlight Scroll x15 -paketin 15 miljoonan käyttäjän virstanpylvään saavuttamisen kunniaksi! Sisältö: – 15 Moonlight Scroll -kääröä. Moonlight Scroll -kääröillä avatarille voi hankkia mukautusesineitä, kuten asuja, aseita ja ninjavälineitä. Sarjan muiden pelien tavoin kääröt avataan viemällä ne arvioitavaksi Ninja Tools Shop -kauppaan. * Arvioitavaksi viedyistä kääröistä voi saada esineitä, jotka ovat yhtä harvinaisia kuin Esoteric Scroll -kääröistä saatavat esineet. * Sisällön lataamisen jälkeen peliesineet saa viemällä Moonlight Scroll -kääröt arvioitavaksi Ninja Tools Shop -kauppaan.