Tee paras Jiraiya-imitaatiosi tällä Jiraiya-erikoisasulla, johon kuuluu Myoboku-vuoren Suurten sammakkovanhimpien Shiman ja Fukasakun kaksoisolennot! Sisältö on saatavilla vain miespuolisille avatareille. Pelaajien, joilla on naispuolisia avatareja, on vaihdettava miespuoliseen avatariin Ninja Remake Operation Seal -sineteillä. Huomio: Kun sisältö on ladattu, se ilmestyy Gift Box -laatikkoon Hidden Leaf Villagen majatalossa. NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER -peli vaaditaan. Peli myydään erikseen.