Nowhere Girl
Ryypättyäsi suruusi moottoripyörä-velhon kanssa sinä, tarinan sankari, heräät sängystä aaveen kanssa! Hänen aavehäntänsä on kiinnitetty jalkaasi ja häntä pelottaa aivan yhtä paljon kuin sinuakin. Voit ravistella ja heristellä ja huutaa ja potkia minkä ehdit, mutta on olemassa vain yksi keino päästää poloinen olento vapauteen. Sinun täytyy rakastua häneen. Tunteen ei tarvitse olla molemminpuolinen. Kannattaako sellaiseen rakastua, joka tulee jättämään sinut? Onko sinulla edes mitään sananvaltaa asiassa? Voitko sentään yrittää pitää hauskaa niin kauan kuin tätä kestää? Vai onko irti päästäminen liian vaikeaa?