Not For Broadcast: Bits of Your Life
Hyllymme rakentanut ja hallituksen muodostanut tuleva pääministerimme Peter Clement on löytänyt tiensä koko kansakunnan sydämiin. Mutta kuka hän todella on? Tervetuloa Bits of Your Life -ohjelmaan Channel Onen suosituin talk show on yksinkertainen: teemme syväluotaavia haastatteluja Peterin ystävien ja läheisten kanssa. Teemme kurkistuksia hänen menneisyyteensä karismaattisena TV-juontajana. Kysyimme häneltä muutamia helppoja kysymyksiä. Mutta kuka haluaa nähdä aina samaa vanhaa käsikirjoitettua höttöä? Et sinä ainakaan, eikä myöskään liveyleisö! Ota ohjat käsiisi ja päästä kaaos vapaaksi Heitä käsikirjoitus ikkunasta ulos, tuo vieraat esiin täysin väärässä järjestyksessä, hermostuta juontaja kyyneliin ja pidä katsojaluvut korkealla! Valitse kamerakulmat, hiljennä pirulliset kirosanat, valikoi lähetykseen pääsevät vieraat ja näytä mainoksia saumattomasti, niin show voi jatkua ja yleisö pysyy liimattuna istuimiinsa. Useita loppuratkaisuja, salaisuuksia ja reittejä Pidä kirjaa jokaisella otolla tekemistäsi muutoksista ja seuraa tarkkaavaisesti vihjeitä, joista vieraiden salaiset järjestysyhdistelmät käyvät ilmi. Vaihtelemalla vieraskokoonpanoa voit avata huikeat kymmenen erilaista loppuratkaisua, joista jokaiseen liittyy houkutteleva – ja usein nolostuttava – palanen Peterin elämän palapelistä.