NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION
Lähde kampanjoimaan tässä hassunhauskassa 2,25-ulotteisessa poliittisessa teoksessa Roll7:ltä. Ammu, luisu ja teloita tiesi 28 kentän läpi brittihuumorin ja -toiminnan säestämänä, kun suostuttelet maailman äänestämään BunnyLordia. Käytä kohtuullista voimaa kohtuuttomasti dynaamisessa sekoituksessa juoksuräiskintää ja suojautumiseen perustuvia tulitaisteluja. Intuitiivinen järjestelmä sallii luisumisen, vierimisen ja syöksymisen suojaan, vihollisen tulen väistelyn ennen vastaiskun tekemistä taklauksilla, teloituksilla ja luotisateella. Valitse jokin 9 sankarista, joista jokaisella on omanlaisensa pelityyli ja rikollistenmurhauskyvyt. Räjäytä kaupungin pohjasakka oven läpi Cletusin haulikolla, leikkaa ne kahteen osaan Kimmyn katanapyrähdyksellä tai mojauta rikollisia yksinkertaisesti suoraan naamatauluun Ronaldin moukarilla. Tavoittele päätavoitteita ja (välillä satunnaisia) sivutavoitteita voimankäyttöä kaihtamatta, mutta valmistaudu odottamattomiin välitapahtumiin, jotka kääntävät tilanteen hetkessä antisankareille vastaiseksi. SWAT-ryhmät, aseistetut vanhukset, hyökkäyshelikopterit, pandat, mopsit ja itsemurhasamurait ovat sinun ja vaalivoiton välissä. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION -version ME, MYSELF & BUNNYLORD -kampanjassa pääset pelaamaan itseään BunnyLordia! Pyri korjaamaan BunnyLordin aika-avaruusjatkumon virheet kohtuuttomalla voimankäytöllä ja palauttamaan tasapaino maailmankaikkeuteen tässä uudessa seikkailussa, jossa on 3 uutta tehtävää uusine pahiksineen, tapahtumapaikkoineen ja haasteineen.