Noelin asu: Musta maagi
FINAL FANTASY -sarjan mustan maagin vaatetukseen perustuva uusi asu Noelille.Voit vaihtaa asua valitsemalla "Outfits" päävalikosta. Uudet asut eivät näy hahmojen yllä tiettyjen välianimaatioiden ja kohtausten aikana.