Nobody Saves the World
Muuntaudu ilmeettömästä mitättömyydestä ETANAKSI, KUMMITUKSEKSI, LOHIKÄÄRMEEKSI ja MONIKSI MUIKSI Guacameleen tekijöiden uudenlaisessa toiminta-roolipelissä! Suorita tehtäviä, löydä yli 15 erilaista olomuotoa ja kokeile niitä kaikkia. Yhdistele kykyjä yllättävilläkin tavoilla ja avaa entistä ENEMMÄN haastavia tehtäviä. Tutki valtavaa maailmaa – yksin tai yhdessä ystävän kanssa verkossa – ja läpäise muotoaan muuttavia luolastoja. Pysäytä Calamity ja PELASTA MAAILMA!