Nobody Saves the World - Frozen Hearth
Unohdetussa kolkassa syvällä maan alla soturit taistelevat maineesta ja mammonasta. Vain olomuotojen ja mukautusten todellinen mestari voi ansaita parhaat palkkiot. Onko sinusta siihen? Tutustu uusiin ystäviin ja kilpakumppaneihin, kun kilpailet Temperingissä – sarjassa haasteita ja pulmia, jotka vievät taitosi ja luovuutesi äärirajoilleen. Avaa uudet Mekaanikko- ja Tappajamehiläinen-olomuodot. Käytä niiden voimakkaita kykyjä, kasvata mainettasi ja auta pelastamaan maailma!