No Son Of Mine
No Son Of Mine on selviytymis-kauhupeli, joka keskittyy taisteluun, hiiviskelyyn, tutkimukseen, pulmienratkaisuun ja hirvittävän mysteerin selvittämiseen. Pystytkö kohtaamaan odottamattoman, tappavan ja julman vastustajan ja löytämään totuuden, ennen kuin HÄN löytää sinut?