NieR Replicant ver.1.22474487139...
Tuhatvuotinen valhe, joka eläisi ikuisesti... NieR Replicant ver.1.22474487139... on päivitetty versio NieR Replicant -pelistä, joka julkaistiin Japanissa huhtikuussa 2010. Tutustu kriitikkojen ylistämän NieR:Automata -mestariteoksen ainutkertaiseen esiosaan. Koe nykyaikaistetun pelin upeasti elvytetyt grafiikat, kiehtova tarina ja muuta! Päähahmona toimii hyväsydäminen nuori mies, joka elää syrjäisessä kylässä. Tappavaan Black Scrawl -tautiin sairastuneen Yonah-siskonsa pelastaakseen hän lähtee oudon ja puhuvan Grimoire Weiss -käärön kanssa etsimään ”sinetöityjä säkeistöjä”. Koe NieR Replicantin tarina ensimmäistä kertaa länsimaissa päähahmona toimivan veljen silmien lävitse. Alkuperäinen tähdistötiimi tekee paluun, mukaan lukien ohjaaja YOKO TARO (Drakengard/NieR:Automata), säveltäjä Keiichi Okabe (TEKKEN/Drakengard/NieR:Automata) ja tuottaja Yosuke Saito (DRAGON QUEST X / NieR:Automata).