NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Nitro Fire Pack
Mikään ei näytä niin kuumalta kuin tämän Nitro Fire Pack -paketin sisältö. Katseet kääntävä kuviointi viittaa nitrolieskoihin, ja tässä sisältöpaketissa on rajoitetusti saatavilla olevat Funny Car -auto, kuljettajan puku, jarruvarjo ja autonkuljetusauto, joista jokaisessa on väkevä Nitro Fire -kuviointi. Lisäksi voit tehdä Nitro Fire Funny Car -autosta ja autonkuljetusautosta aidosti omanlaisesi lisäämällä niihin jokaisen vaikuttavan voiton myötä houkuttelemiasi pelin sisäisiä sponsoreita.