NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Moonshot Pack
Varmista, että sinut huomataan, rullaamalla kiihdytysradalle tässä Moonshot Pack -paketin metallikultaisessa tallikuvioinnissa. Saat tämän Funny Car -auton, kuljettajan puvun, autonkuljetusauton ja jarruvarjon peilaavalla kuvioinnilla. Tämä peto heijastaa kaiken ohittamansa, myös ohi vilahtavan maaliviivan, kun ylität sen yli 480 km/h. Voit muokata Funny Car -autoa ja autonkuljetusautoa edelleen jokaisen voiton myötä houkuttelemillasi pelin sisäisillä sponsoreilla.