NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Electro Blitz Pack
Electro Blitz Pack -paketti tarjoaa katseet kääntävän neonpiirikuvion mustalla pohjalla, ja se sisältää Top Fuel Car -auton, kuljettajan puvun, jarruvarjon ja autonkuljetusauton, joiden kuviointi huomataan taatusti. Lisäksi voit tehdä Top Fuel Car -autosta ja autonkuljetusautosta omanlaisesi muokkaamalla niitä edelleen jokaisen adrenaliinintäyteisen voiton myötä houkuttelemillasi pelin sisäisillä sponsoreilla.