NHRA Championship Drag Racing: Speed For All - Battle Ready Pack
Battle Ready Pack on kunnianosoitus asevoimille, ja se sisältää Top Fuel Car -auton, kuljettajan puvun, jarruvarjon ja autonkuljetusauton, jotka kaikki on koristeltu rajoitetusti saatavilla olevalla aavikkomaastokuviolla. Lisäksi voit tehdä Top Fuel Car -autosta ja autonkuljetusautosta omanlaisesi muokkaamalla niitä edelleen jokaisen vakuuttavan voiton myötä houkuttelemillasi pelin sisäisillä sponsoreilla.