New Yuck Threats
New Yuck Threats -tiimi Threats-tiimi teki hienoa työtä rakentaessaan peliä QB Stack Killsonin ympärille ja tuomalla sisään hyökkääviä ja puolustavia kykyjä. Kolme upeaa valintaa tämän vuoden luonnoksen ensimmäisellä kierroksella lisäsivät hyökkäystä nopeutta ja puolustuslinjaan julmuutta. Toinen puolustuslinja peittää kuin viltti ja pistää kuin raivoissaan mehiläinen Bleed Jr:n ansiosta. ja Saucy Charredner. Tämä on voittoon nälkäinen nuori joukkue, joka on valmis nousuun. ThreatLife Stadium Pelaamalla Threatsin tiimin puolesta tai vastaan pääset ThreatLife-stadionille, joka oli saanut tämän nimen. Kahden bensiinisahan kanssa miinapelloilla, suurimmalla miinamäärällä, kuin miinapellolla, ja verellä täytetyillä urilla tämä stadioni uhkaa elämääsi. Musiikkiteema ATTITUDE! DEETRANADA joukkue. PlusMusicin luvalla Tämä lisäys vaatii asennettua peruspeliä - Mutant Football League.