New Holland
Laajenna pelikokemustasi uudella Farming Simulator 15:n virallisella laajennuksella! Tämä DLC-lisäosa sisältää uusia laitteita New Hollandilta. Maksimoi tehokkuutesi uudella rehusilppurilla ja erilaisilla leikkuupöydillä, joiden avulla voit pitää huolta pelloistasi! Kun olet ladannut lisäosan, lisäsisältö on saatavilla pelin sisäisestä kaupasta. Muista varmistaa, että sinulla on pelissä varaa.