New Crops, Fish, and Recipes Pack
Viljele, kalasta ja ole iloinen! Ryhdy mestariviljelijäksi, kokiksi ja kalastajaksi uudet viljelykasvi-, kala- ja reseptit- pakkauksen avulla! Avaa 12 uutta siementyyppiä (4 viljelykasvia ja 8 kukkaa), 6 uutta kalaa ja 15 uutta reseptiä!