Neutraali Balladisankarit-Gwentti-korttipakka
Tee Gwentti-korttipakastasi legendaarinen! Neutraali Balladisankarit-korttipakka sisältää vaihtoehtoisia kortteja, joissa esiintyvät Päivänkakkaran balladit kaikessa loistossaan.