NERF Legends - Ultimate NERF Bundle
Tähän superpakettiin sisältyy kaikki NERF DinoSquad -paketin kohteet yhteen alhaiseen hintaan SEKÄ eksklusiivinen blasterin, joka on saatavilla vain tässä paketissa. Saat seuraavat: – Tricera-Blast-paketti: Sisältää NERF DinoSquad Tricera-Blast -blasterin ja -puvun sekä neljä ulkoasua kummallekin. – Stego-Smash-paketti: Sisältää NERF DinoSquad Stego-Smash -blasterin ja -puvun sekä neljä ulkoasua kummallekin. – Rex-Rampage-paketti: Sisältää NERF DinoSquad Rex-Rampage -blasterin ja -puvun sekä neljä ulkoasua kummallekin. – EKSKLUSIIVINEN! Saatavilla vain superpaketissa – NERF Mega Accustrike Thunderhawk -blasteri – tämä nuoliblasteri on koko NERF-asevaraston pisin! Kaikkia näitä kohteita voidaan käyttää sekä yksinpelissä että moninpelissä. Nämä kohteet ovat käytettävissä pelin mukautusvalikossa välittömästi lataamisen jälkeen.