NERF Legends - Tricera-Blast Pack
Ryntää kohti toimintaa NERF DinoSquad Tricera-Blast -blasteri kädessä ja mukautettu triceratops-koristelulla varustettu puku päällä. Käytä tätä kolminuoliblasteria ja pukua sekä yksinpelissä että moninpelissä. Blasterille ja puvulle on saatavilla neljä erilaista ulkoasua, joilla voit mukauttaa tricera-ulkoasuasi! Nämä kohteet ovat käytettävissä pelin mukautusvalikossa välittömästi lataamisen jälkeen.