NERF Legends - Stego-Smash Pack
Murskaa vastustajasi pelissä NERF DinoSquad Stego-Smash -blasteri kädessä ja mukautettu stegosaurus-koristelulla varustettu puku päällä. Käytä tätä piikkiblasteria ja pukua sekä yksinpelissä että moninpelissä. Blasterille ja puvulle on saatavilla neljä erilaista ulkoasua, joilla voit mukauttaa stego-ulkoasuasi! Nämä kohteet ovat käytettävissä pelin mukautusvalikossa välittömästi lataamisen jälkeen.