Nemesis Prime ja Goldfire Bumblebee -ulkoasupaketti
Kun Nemesis Prime- ja Goldfire Bumblebee-ulkoasut on ostettu, ne voidaan valita pelissä SELECT YOUR SQUAD -näytöltä.