Neljä leimaa
Neljä (4) leimaa, joissa esiintyy Tanjiro Kamado, Nezuko Kamado, Zenitsu Agatsuma ja Inosuke Hashibira. Leimoja voi käyttää Sweep the Board -pelitilassa. ※ Leimoilla voi lähettää viestejä muille pelaajille. ※ Digital Edition -etu voidaan julkaista myöhempänä ajankohtana. Lunastettu etu on käytettävissä pysyvästi. ※ Sisältö ja tiedot voivat muuttua.