Kukista kilpailijasi ja kilpa-ajajat Red View Countyssä käyttäen kaikkien aikojen kehittyneintä Jaguaria, Jaguar C-X75 Prototype:tä, ja maailman ensimmäistä hyperautoa, Jaguar XJ220:aa.