Kukista kilpa-ajajat, pysy askel edellä poliiseja ja voita kilpailijasi Ferrari Edizioni Speciali -paketilla. Sisältää sekä poliisi- että kilpa-ajajaversiot näistä kahdesta mahtavasta autosta: Ferrari F40:stä ja Ferrari F50:stä.