Kukista kilpa-ajajat, pysy askel edellä poliiseja ja voita kilpailijasi Concept Lamborghini -paketilla. Sisältää sekä poliisi- että kilpa-ajajaversiot hämmästyttävästä Gallardo LP 570-4 Super Trofeosta ja todella upeasta Lamborghini Miura Conceptista.