Kukista kilpa-ajajat ja kilpailijat Red View Countyssä käyttäen näitä hämmästyttäviä Lamborghineja. Gallardo LP 570-4 Super Trofeoa on kuvattu merkittäväksi edistysaskeleeksi, ja Lamborghini Miura Concept on todella upea.