Revittele Redview Countyn kaduilla Need For Speed -elokuvan siisteimmillä autoilla. Movie Pack -paketti sisältää sekä poliisi- että kilpa-ajajaversiot GTA Spanosta ja Lamborghini Sesto Elementosta. Lisäksi pakettiin sisältyvät Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition poliiseille ja Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S kilpa-ajajille. Avoin tie on houkuttelevampi kuin koskaan näiden elokuvan tehokkaiden ajopelien ansiosta.