Ryhdy roistoksi ja hyppää Pontiac Firebird, joka tunnetaan myös nimellä Blackbird. Jätä poliisit keskelle savupilveä pakenemalla ikonisella autolla, ja kustomoi siitä ainutlaatuinen superauto.