Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Valitse kohteesi. Metsästä saalistasi. Kerää palkkio. Necromunda: Hired Gunin Hunter’s Bounty -paketti antaa puukollesi, pistoolillesi, asullesi ja mastiffisi lelulle ainutlaatuisen ulkonäön. Jokainen saa Guilder-tyylin sinisellä maalipinnalla ja kovan metallisella päällyksellä. Purulelun vaihtoehtoinen muoto auttaa kybermastiffiasi jahtaamaan kohteet tehokkaasti, sillä sekin näyttää herkulliselta lihapalalta ja kasvattaa nälkää.