NBA 2K24 Pro Pass: Season 9
NBA 2K24 Pro Pass: Season 9 nostaa MyCAREER- ja MyTEAM-kokemuksesi uudelle tasolle. Pro Pass tarjoaa pääsyn 40 tasoon ansaittavia premium-palkintoja, mukaan lukien jopa 45 000 yksikköä virtuaalivaluuttaa, kun etenet kaudella tasoa 40 kohti! Hanki Season 9 Pro Pass, niin saat Geometric Patterned Oversized -hupparin, Animating Electric Circuit Racesuit -asun, G.O.A.T. Kevin Durant MyTEAM-kortin ja Season 9 Pro Pass -paketin automaattisesti. * NBA 2K24 Pro Pass vaatii peruspelin, internetyhteyden ja NBA 2K -tilin.