NBA 2K23 -15 000 VC-yksikköä
Tämä tuote ei ole enää ostettavissa 30/11/2024 jälkeen. HUOMAA: Kaikki NBA 2K23 -pelin moninpelipalvelimet suljetaan 31/12/2024. Sen jälkeen kaikki verkkopalvelimia edellyttävät pelin toiminnot lakkaavat toimimasta. VC-yksiköille on enemmän käyttötapoja kuin koskaan ennen. Voit päivittää MyPLAYER-pelaajaasi, rakentaa täydellisen unelmajoukkueen ostamalla MyTEAM-paketteja ja paljon muuta! KEHITÄ MyPLAYER-pelaajaasi kasvattamalla arvoja ja opettelemalla uusia animaatioita. MUOKKAA MyPLAYER-pelaajasi ulkonäköä hankkimalla uusimpia varusteita 2K-kaupasta. RAKENNA MyTEAM-joukkuettasi avaamalla paketteja ja luomalla kokoonpano nykypelaajista ja NBA-legendoista!