NBA 2K Playgrounds 2 Golden Bucks -paketti – 7500 VC-yksikköä
Tämän paketin saa vain ostamalla NBA 2K19 + NBA 2K Playgrounds 2 -kokoelman. Hanki 7 500 Golden Bucksia, NBA 2K Playgrounds 2:n virtuaalivaluuttaa, ostaaksesi ehostusesineitä ja tavarapaketteja pelaajillesi!